Medlemsfordele

20 % Rabat på Trimtex.dk webshop
Angiv rabatkode / gavekortnummer: HorsensOK
Når du har kommet varer i din indkøbskurv, og du ser på indkøbskurven, er der et felt hvor der står: Indtast rabatkode eller gavekortnummer, der indtaster du HorsensOK og trykker anvend. Herefter får du rabatten.
10 % rabat i Løberen
20 % rabat i Eventyrsport
Eventyrsport tilbyder følgende:
• En rabataftale på 20% på alt (gælder ikke i forvejen nedsatte varer, elektronik og gavekort).
• 20% på fysioterapi – Bestående af en udvidet løbestilsanalyse, funktionelle tests og undersøgelser, en fremadrettet plan der tager udgangspunkt i dig og vejledning i korrekt sko.
• Vejledning og rådgivning fra et sundhedsfagligt personale.
• En klubaften med ekstraordinært åben for jeres løbeklub samt 25% på løbeudstyr denne aften (Gælder ikke i forvejen nedsatte varer, elektronik og gavekort).
Vis din mail fra medlemsopkrævning fra Horsens OK , som bevis på dit medlemskab i butikken. (gælder i hele Danmark). Eventyrsport, Grønlandsvej 3B, 8700 Horsens

Idrætsklinikken under Sport Horsens er desværre nedlagt.